Zapraszamy na kurs Obsługa klienta oraz techniki sprzedaży

26.08.2021

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy powinni umieć:

  1. Uświadamiać sobie osobiste korzyści płynące ze sprzedaży.
  2. Określić denotacyjne i konotacyjne znaczenie pojęcia „dobrej sprzedaży”.
  3. Określić całościowy system obsługi klienta.
  4. Określić denotacyjne i konotacyjne znaczenie pojęcia „profesjonalizm w sprzedaży”.
  5. Rozpoznać teoretyczny model komunikacji.
  6. Wywierać pozytywne wrażenie na innych.
  7. Elastycznie i pozytywnie komunikować się z klientami.
  8. Profesjonalnie przygotowywać się do rozmów handlowych.
  9. Profesjonalnie odnosić się do przeprowadzonych rozmów handlowych.
  10. Umieć rozróżnić język cech i język korzyści w sprzedaży.
  11. Wywierać wpływ w sprzedaży poprzez stosowanie języka korzyści.
  12. Znać podstawowe motywacje nabywcze ludzi i motywacje klientów związanych z firmą.
  13. Identyfikować potrzeby klienta za pomocą systemu pytań.
  14. Prezentować produkty i usługi według modelu perswazyjnego.
  15. Określić pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej.
  16. Reagować pozytywnie na zastrzeżenia.
  17. Rozpoznawać podstawowe zagrożenia w kontaktach z klientami.
  18. Odczytywać sygnały zainteresowania zakupem.
  19. Wywierać delikatny wpływ w przełomowych momentach sprzedaży.
  20. Znać sposoby zdobywania „klientów na całe życie”.
  21. Stworzyć wizję dalszego doskonalenia się w zawodzie.